Charlize Mooldijk

Schminken bij Hans & Grietje

( Lid van team: Schminken )

In Nederland leven te veel mensen onder de armoede grens, dus ook in Zeewolde. Om deze mensen te helpen wil ik doormiddel van een gezellige muziek bingo geld inzamelen voor de Voedselbank de Kostmand in Zeewolde. Zo kan de Voedselbank de mensen in Zeewolde helpen en hun voorzien van voedselpaketten.

Met mijn evenement ga ik met vrijwilligers schmniken bij Hans & Grietje om geld in te zamelen voor de Voedselbank in Zeewolde. Dit wordt gedaan op 28 mei van 12:00 tot 15:00. Kan je er niet bij zijn? Dan kan je ook altijd een losse donatie doen voor de Voedselbank in Zeewolde. Dit wordt ook erg gewaardeerd!

Voor het schmink evenement werk ik samen met Breedvermaak, Hans & Grietje en vrijwilligers om dit evenement mogelijk te maken.

28/05/2022

Johan

Bekijk alle

Bijna 1 miljoen mensen in Nederland leven onder de armoedegrens. De vrijwilligers bij de voedselbanken delen elke week eten uit aan mensen die dat tijdelijk hard nodig hebben. Bedrijven, instellingen, overheden en particulieren helpen met geld, voedsel en diensten. Help jij ook mee?